Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΘΕΛΩ


Στον υπνο μου το βλεπω
Καθε βραδι το χωριο μου
Αχ! Και νατανε αληθηνο
Το ομωρφο ονειρο μου !
,,,,,,,,,,,,
Τα ομωρφα χρονια που εζησα
Στο δικο μου το χωριο
Ποσο θα εθελα θεε μου να
Ξαναζουσα στο σπιτι μου το πατρικο
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Μερα και νυχτα παρακαλαω
Να γυνη κατι στο ζητω
Και ολοι οι προσφηγες να πανε
Στο δικο τους το χωριο
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Δεν ζηταω πλουτη ουτε τιποτα κακο
Να γυρισω και να ζησω θελω
Στο σπιτι μου το πατρικο
Και να ταφω στο ειδιο μνημα
Των δικων μου των γονιον
,,,,,,,,,,,,,,,,
Τιποτε δεν αξιζει τοσο
Οσο αυτο που θα σας πω
Να γυρισης παλη πισω
Στο δικο σου το χωριο
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Τοτε εκει θα γονατησης
Θα κλαψης θα προσευχης
Τον θεο θα ευχαριστησης
Που αξιωθηκες να πας εκει !
,,,,,,,,,,,,,,,,
Και αν αυτο το κατορθωσης
Εκει να ζησης παντοτινα
Θα ξεχασης οσες πικρες
Που εζησες στην ξενητια
,,,,,,,,,,,,,,,
Να θυμηθης τες ριζες σου
Και την ταυτοτητα σου
Η; Μηπως και την ξεχασες
Μ’ολα τα βασανα σου ;
,,,,,,,,,,,,,,,
Τα ηθη και τα εθυμα
Να τα κρατας κοντα σου
Για να θυμασες παντοτε

Πια ειναι η ταυτοτητα σου !!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου